2013年9月29日 星期日

奇母與奇子

今日睇戲遇到一對奇怪母子, 不得不寫﹗ 其母親估佢多年冇睇過戲, 由於佢個仔幫佢買的是有震動的椅, 佢睇其他電影預告片時已經好驚說﹕「好震,有冇唔震架﹖」 跟住又話﹕「我唔睇3D架,會暈架﹗」 未開場就已經同個仔滔滔不絕傾計﹗ 心已想不妙﹗ 最搞笑係百老匯開場前有短片提觀眾唔好說話等, 佢一邊聽一邊同個仔講﹕「呢首歌我細細個就識。」 跟住首歌播完後佢係度唱~~我汗汗汗汗﹗ 佢個仔都有回應佢媽媽﹗ 天啊﹗全場戲佢冇聽過講野﹗ 我SH了他多次,他就細聲D﹗ 唉~~~咩人﹗唔理別人感受﹗ 最恐怖是散場時,奇母與奇子好像一對情侶咁摟抱一齊走﹗ 我肯定佢地的關係係母子,難度個仔有戀母情意結。個男仔有15-16歲左右﹗ 真係睇左咁多戲,咁多年,第一次遇﹗汗汗汗﹗ 仲有這位媽媽真係全場冇戴3D眼鏡。

2 則留言:

  1. 前幾天看電影見有人黑暗中寫message, 一片藍光, 仲以為睇緊鬼片.

    回覆刪除